Kızlar merhaba, Mayıs sonu Haziran başı gibi bebeğimiz olacak inşallah. Ancak ilk bebeğim olduğu için ne alacağım ne kadar alacağım hiçbir fikrim yok☺️ Sizler neler aldınız, ne durumdasınız? ☺️ Ben de yavaştan almaya başlayayım diyorum 0-3 ay kısa kollu şortlu 8 tane tulum aldım henüz. Yardımcı olursanız çok seviniriim🥰