Merhaba kızlar ben 7 kasımda hem korona oldum hemde adet başlangıcıydı. 1 hafta temiz kaldıktan sonra tekrar lekelenmeye başladım , sebebini ecopirine bağladım ilacı kestim . Ama kanama tam 10 gün sürdü. Bidaha da adet görmedim . Bebekte istiyoruz 1 buçuk yıldır fakat idrar testi yaptım gecikmenin 10. Günü sonuç negatif. Yarın doktor randevum var sizce süpriz olur mu ? :)