Göbek deliğindeki kaslar çok sert olmadığı için göbek büyüdükçe kendini dışarı atıyor. Suan 29. Haftadayım ve dümdüz oldu . Zamanla yer değiştirdikçe dışarı bile çıkıyor. Doktorum bunun normal olduğunu ve Doğumdan sonra düzeleceğini söyledi. Korkulacak bişi değil zamanla acısı da geçiyor 😊😁