esmerella_06 kalama kadar olan saçlarımı ensede kestirdim yahu neden her seyi dine bağlıyorlar ki…Bebeğin ömrü kısa olur dediler o zaman tırnak ta kesmeyelim pislik içinde yasayalım olur mu öyle.Ben 2 haftadır kestirdim bu perşembe doğumum var 1 saatte acılan saçlarım 2 dk da açılır oldu bana zaman kaldı o zamanımı neden çocuğuma ayirmayayim