Yuceroglu
ya İnan ki ben de aynı şeyi düşünüyorum. 17+4 haftalık hamileyim, normalde sorunlu bi gebelik geçiriyorum hep kasık ağrım olur. İğne vuruyorum her gün. Tık yok maşallah tabi ki . Ama korkuyorum 🥺 sağlığı iyidir inşallah. Çarş kontrolüm var İnşallah herşey yolundadır ☹️🤲🌸🐣