Merhaba kızlar. 4 haftalık düşük yaptım yoğun kanamalı bir düşüktü. Doktorum kürtaja gerek yol rahim kendini temizlemiş dedi. Söyle bir problemim var. Düşükten sonra 1 hafta adet kanaması gibi kanamam oldu ve bitti. Daha sonra 1 hafta hiç birşeyim yoktu. Şuanda hemen hemen 5 gündür ara ara kanamalarım ve lekelenmelerim oluyor. Bazen kasık agrısı çekiyorum. Sizce normal mi bu durumu yaşayan var mı 😞