cilekreceli Uyumlu olmasına bakmadık çünkü öykü diye sesleneceğiz ronyayı ilerde kendi isterse kullanacak
happypregnant29 cilekreceli bence kimseye sormayın içinize nasıl sinerse öyle yapın. Herkese ronya ismi güzel gelmeyebilir ben şahsen ilk kez duydum
Dnzylmz cilekreceli kızımın ismi ronya ben şu çok kötü diyenlere anlam veremedim beğenip beğenmemek onlara kalmış ama keşke biraz daha kibar bir dille söylense 😊hiç pişman değilim çok da yakıştırıyorum çünkü o benim gün ışığım çevreden de hiç olumsuz tepki almadık tam aksi anlamını bilmeyenler bile çok güzel dediler
Rengin_ Bence Konya guzel degil ama anne karar verir tabiki. Öykü olmadan tek isim daha güzel . Ronya yerine daha güzel bir isim seçebilirsiniz. Iyi niyetle söylüyorum🎈 Evin de kürtçe ama güzel bir isim 🎈🎈