Mavisuu03 Geçenlerde rahatsızlandım. Tansiyonum normalde yüksek olmadigi düşükken 7 yüksekken 8 olduğu maksimum 9 a ulaştığı için tansiyonumu 12 de görünce korktum hastaneye gittim, preeklemsi zannettim ailemde geçmişte çok var. Hastanede girişte kayıt yapanlar yukarıya yanlış bilgi vermiş 26. Haftamdayken suyumun geldigini söylemişler. Ebe direkt çatala yatırmaya kalktı. Zaten doğumhane kasap gibi o kadar ürperdim ki. Sakinleşme yok vs yok. Sonra söyledim tansiyon için geldiğimi ve ebe çıkarttı beni doktora çıktık. Nöbetçi doktor SENIN TANSIYONUN 7 OLAMAZ ZAYIF BIR BAYAN DEGILSIN dedi. (Bu arada 168 im 7. Ayımda 76 kiloyum ve anoreksiya ya da obezite dışında kilonun tansiyonla bir alakası yoktur. ) Takip ettigim tansiyon fotograflarimi gosterince aa nasil 7 oluyor falan dedi. Neyse bir sey cikmadi ama ben ebeden nst ile bakılırken bir torba azar yedim. Neymiş kendimize teşhis koyuyormuşuz vs. Bir şey demedim de yani. Bilinçli bir insan olmama, öğretmen olmama rağmen o can havliyle yanıt veremedim onlara düzgünce. Korkumdan. Ve şimdi günlerdir evde doğumu düşünüyorum. Acaba ebeniz kimdi? Nerede oturuyorsunuz ? Istanbul içi öneriniz var mı ? Bu saatte bu kadar yazıyı okurdum size de kusura bakmayın yazarken bile rahatladim 🌼