Kızlar bugün 2 kere iç çamaşırımda ıslaklık hissettim ama bu beyaz akıntı şeklinde değil su gibi olandan. 2 kere de iç çamaşırımı değiştirdim. Herhangi bi ağrım ve sancım yok. Sizinde başınıza byle bişi geldi mi? Sizde endişelenmeliyim? Anlayamadım. İlkinde eşofmanıma bile geçmişti, şimdiki biraz daha hafif ama ne yapsam bilemedim??