Beyza_06 Doktorlar dış gebelikten şüpheleniyorlar 7 hafta olduk keseyi gordu ama bebegi goremedi kalp atisida duyulmadi ilk hamileligim betam da cok guzel artış oluyor idrar testi verdim enfeksiyon oldugunu ogrendim bugun benim gibi olan varmi acaba
Narinko Beyza_06 vajinal dinleme yapıldı mı kalp atışını duymak için. Karından duyulmuyorsa öyle yapıyorlar
balperisi_71 Beyza_06 keseyo görmüşse dış gebelik değildir. Sag sol tubalda gördüyse dış gebeliktir bende yaşadım sağ tupumdeydi maalesef
BegumIscanTunc Beyza_06 dış gebelikten nasıl şüpheleniyorlar kese rahîm içinde göründüyse dış gebelik olması imkansız doktorunuz boş gebelikten bahsetmiştir
oglum0603 Dış gebelik olsa keseyi tüplerde yada karin boşluğunda gorunmesi lazımdı. Doktorunuz boş gebelikten şüpheleniyor olabilir
Beyza_06 oglum0603 kan degerlerim iki katina cikiyor bebegin kalp atisini duyamadi kesenin disinda olabilir diyor
Narinko Kese göründü ve kalp atışını duyamadıysanız vajinal muayene de yapıldıysa boş gebelik diye biliyorum. Ama siz içinizi ferah tutun bazı durumlarda kalp atışı geç duyulabiliyor diye biliyorum.
baby3_ Beyza_06 canım bende hekimim 3 dış gebelik geçirdim , istersen başka doktora sor diğer arkadaşlar da aynı şeyi söylemiş doğru çünkü. Kese varsa dış gebelik değil
1zehramom Beyza_06 Canım boş gebelik olabilir ama hiç canını sıkma ben 4 ay önce boş gebelik yaşadım adet oldum adetten çıktığım gibi hamile kaldım Allah büyüktür hayırlısı de geç