Bilge35 MehtapYavuz en iyi an doğal mama hiip cnm. Diğerleri şeker katkılı özellikle aptamil . Eger bebeğim ham emin hem mama yesin dersen kesinlikle ve kilo bakımından hiip diyorum
Elif4334 MehtapYavuz canım ben aptamil kullandım sevdi kızım güzel de kilo aldırdı bebelac gold kullanıyorum şimdi onı yiyo ama hipp alıcam sanırım bundan sonra organik olduğu için çünkü diğerlerinde baya baya şeker var doktor sürekli mamasını değiştir dedi sonra da sma deneriz heralde
1erkekannesi MehtapYavuz bende sma kullanıyorum canım çok memnunum 30 günde 1.300 gram aldı oğlum doktorumuz gayet iyi dedi ama hipp i de öneriyorlar
Dimplesgirll Ben hastane çantama koymak için SMa mama aldım ilk üç gün sütüm gelir mi gelmez mi bilmediğim den ve bebek sarılık olmasın diye vercem sonra inşlah sütüm olursa ilk 6 ay anne sütü vermek istiyorum
MehtapYavuz MehtapYavuz bna kilo yapcak beslicek mama lazım Hipp dye mama ilk defa duyuyorum nerde bulanabiliriz onu