Xsxs
Xsxs
Xsxs Şu an tüp bebek ile 11 haftalık hamileyim. Tavsiye ile Hacettepe Üniversitesi Sezcan Mümüşoğlu’na gittim. Bir sürü kadın doğumcuya gitmiş biri olarak hocadan ve Hacettepe Tüp Bebek ünitesinden aşırı memnun kaldım. Çok güzel ilgileniyorlar, derdi para olan merkezler gibi davranmıyorlar. Her şey anne ve bebek için planlanıyor. İlk denememde hamile kaldım. Recai hocaya da gitmiştim ancak hiç memnun kalmadım. Ağzını açıp sana bir açıklama yapmıyor, cımbızla laf alıyorsun ağzından. Hastanın doktoruyla rahatça konuşabilmesi çok önemli bence.