Serap2 oncelikle ebe veya doktordan bilgi al derim gogsunuz iyilesene kadar sagarak vericeksiniz galiba biz ne desek yalan olur bebeginz iri mi minyon mu bilemiyrz ben hem mama hem sütle beslerken bile bebegim doymadigini ogrenmistim ilk hafta.iri bebek oldugu icin.ama 3 saat sanki beslenmesi icin uzun gibi ara ara saatlerini kisaltıp verin derim hem boylelikle kan şekeri düşmez 3 saatte. mama mesela tok tutuyor ama anne sutu hızlı acıktırıyor olabilir emziriyormus gibi saatte bir veya yarım saatte bir besleyn doymadigini agzini acarak aglayarak ellerini sıkarak fln belli eder sarilik olmaması icin mutlaka uzman birine sorun kac saatte vermeniz gerektigini her bebegin beslenmesi bir degildir❤