ipekkkkkkk7 benim ilk gebeliğimdede öyle olmuştu canım. Sancımdan duramıyordum hastaneye gidince doktorum nstdede sancı çıkmadığını yalancı sancı olduğunu söylemişti. Sonra evime geldiğimde akşamına dahada ağrılarım arttı. Ve tekrar gittiğimde doğumumun başlamış olduğunu söyledi. 2 cm açıklığım vardı. Yani ilk baştan düzensiz gibi gelip akşamına düzene girmişti benim sancım. Belki seninkide öyle olabilir. Bende ikinciye hamileyim şuan. 36+2 yim. İnsallah sağ Salim evlatlarımıza kavuşuruz . Doğuma gidersen bizlerede dua et. 💕☺️