İyi geceler hanımlar,
Ben şuan 33+3 günlük hamileyim kızımı bekliyorum inşAllah🌸
sorum şu ki, en son kontrolüm 32+4 de oldu bebeğimin başı 35+2 ile uyumluydu, boyu 45 cm, kilosu da 9 gün önde 2.201 dedi doktorum.Sonrasında bana doğum 9 10 gün erken olabilir gelişimi önde olduğu için dedi. Sizlerde bu durumu yaşayan var mı?