Ncmtntuuba NilayRuya LC waikikide hamile pantolonu aldım oda aynısı ayarlanabiliyor biraz buyuknalmistim simdi 33 haftalık oldum daraltigim belini genişlettik oluyor bana
DaisyMom NilayRuya bencede internetten alma canim ya giy biraz dolas egil kalk 😂Ben basenlerimden dolayi bedenimi aldim.Ama bir kucugu tam olurmus.Umarim istedigini bulursun 💜💜
haziranin25i NilayRuya hamile giyimin tayt ve pantolonun en büyük özelliği o zaten kuzu 🤗 ben tüm hamile giyimleri lcw den aldım çokta memnun kaldım
Ncmtntuuba NilayRuya zaten bu pandemiden dolayı dışarı çok nadir çıkıyoruz oda 1 tane almıştım son 45 günüm kaldı bugüne kadar yeterli oldu bundan snra ra ekstra bir tane daha almam. İnşallah doğumdan sonra da kendi pantolonlarima girebilriim
NilayRuya minikoglumm AVM var en yakın burda canım önce oraya bakacağım sonra bulamazsam tek çare dediğin gibi netten almak
minikoglumm NilayRuya avm de bulursun canım merak etme 1 tane bile yeter valla zaten lastikli ya bedene göre oluyor bacaktan kilo alırsan bilemem ama benim arkadaşım 1 taneyi doğuruna kadar giydi lacivert renk almıştı
twoboys05 NilayRuya var canım ben ilk hamileliğimde almıştım yine onu giycem karın kısmında penye var karnını sarıyor altı kot
Semazrl NilayRuya LCW da hamile pantolonlari var ben bütün hamileliğimde giydim nerdeyse beli ayarlanıyor aşırı rahat hiç düşünme git al yani 😊
luckymother NilayRuya LCW den alacaksan 1 beden küçüğünü almanı tavsiye ederim giydikce açılıyor canım