Gul6161 kuzum kimisinin o haftalarda cok hareketli olur kimisi 30 da bile bebefim fazla hareket etmiyor der o bebekden bebeğe değişiyor aslında kimisi sakin kimisi kıpır kıpır oluyor Ben oğlumda hissetmeye başladıktan sonra her gün kıpır kıpır di sonlara doğru karnımdan cikifak herlde diyordum ki doguncada oyle oldu aşırı hareketli bi cocuk kıpır kıpır arkadaşımın bebegi karnında fazla hareket etmezdi sakindi hep usgdede kolay kolay hareketli görünmedi doğdu oda su an 2 yasinda karnındaki gibi sakin bir bebek oyle cok kıpır kıpır degil mesela