Semraa1 Yeni doğum yaptım 28 gün oldu ama iştahım kapandı yemek yiyemiyorum zorla yiyorum sütümde azaldı bu durumu yaşayıp sonrasında tekrar normal beslenme düzenine geçen var mı napıcağımı bilmiyorum bi yardım edermisiniz önerisi olan var mı
Ecrinimleyla Semraa1 canım çorba Falan da mı içemiyorsun sıvı şeyler tüketsen sütünde azalmaz heralde ne bileyim meyve suyu falan içsen bolcana Allah yardımcın olsun en faydalı şey anne sütü inşallah kesilmesin
Onurkaan Senin fazla kalori Alman lazım.çorba az şekerli hoşaf içmeyi dene sıcaklarda iyi gelir.memenin hepsini boşaltmaya çalış. Özellikle geceleri ya sağ ya da mutlaka ikinciyi kere sağ. Sonradan iştahım açılır merak etme 😉