Merhaba. Ben 9.haftamdan beri kullaniyorum ecopirin. 35. Haftamdayim halen kullaniyorum. Kalitsal hiperlipidemim var. yani kotu kolestrolum (ldl) 300lerden yuksek. Emboliyi engellemek icin kullandiriyor. Bana 36ya kadar kullan ondan sonra olmadi igne ile devam ederiz dedi.