8 haftalık hamileyim kesenin etrafında kanama olduğu için bu hapı verdi doktor. 1 haftadır kullanıyorum içtiğimden beri ağzımda kuruluk koku dilim fısır fısır oldu şimdide bademciklerim davul gibi sis. Bu hapı kullanipta böyle bir durum yaşayan oldu mu anneler anne adayları 🤗