Aialdlke Virüsten ötürü şu dönemlerde kolonya kullanımı çok oluyor bu bebeğe zarar verir mi kullanmak doğru mudur
basakaltin 😂😂😂😂 allahım şu forumdaki sorular beni öldürecek gülmekten 😂😂 biri yeşillik yemek zararlı mı der biri kivi yemek zararlı mı der biri kolonya 😂
[silindi] Ben tansiyonum düştüğünde gayet soluyarak kullanıyorum aklımın ucundan bile geçmemişti bayılmamak için iyi geliyor ama 😂😂😂
bendeonudiyorum Hamileyken nefes alip vermek de zararli diyollar, almayin vermeyin.. Ey Allahim ya ▶️