Kızımıza eylül adını vermeyi düşünüyoruz, çevrenizdeki eylüllerin huyu suyu, tipi nasıl ?
Bi-anne tipiiiii 🤦♀️🤦♀️
Bi-anne genelde eylülde doğacaklara verirler ama olabilir tabi
☺️