Kızlar 3 aylık hamileyim bir yaşında kızım var. Kızımı emziriyorum doktorum karnındaki bebek 6 aylık olana kadar emzirebilirsin dedi.Başka doktora da danıştım o da emzirmeyi bırakma çocuğun doğduktan sonra ikisini emzirebilirsin dedi kafam karıştı benim gibi olanlar var mı???