damlali Sanki çok yürürsem çok gezersem yada markete bile gidersem rahim ağzı kısalıcakmıs gibi sanırım geçen haftalarda yaşadığım kanamadan dolayı psikolojim bu bozuldu erken Doğum riskim olmaz inşallah böylesi hisseden varmı hicbişi yapamıyorum korkudan
Teacherella1 damlali benim öyle bir riskim henuz yok ama aynı hisleri bende yaşıyorum. Yürürken bile korkuyorum
Mavis06 Ben de aynıyım geçen hafta yarım saat biryere yürümem gerekti ve sonrasında çok ağrılı kasışmalarım oldu ödüm kppru doğum olacak die şimdi 10 dk bile yürümeye korkar oldum
Teacherella1 damlali 14 haftalık daha, daha önce bir kaybım var, o yüzden biraz takıyorum. Fazlasıyla
damlali Teacherella1 Allah kucağımıza saglıkla vaktinde almayı nasip etsin inşallah🤲🏻 Kaybınızın sebebi neydi