Nurgul61 Güzellerim güzel anne adaylarım 39+1iz ogledenn sonra boyle akintim geldi hissettim biseyler aktifini gittim lavaboya pecete koyuyorum islaniyo her koyuyorum boyle sivi geliyo aksama kadar ara sra geldi boyle askinti tarzinda beyaz ama koydugum bezler hep islandi bariz belli derecede ne demek oluyo bu karnimda bi ara agridi kasilma oluyo zaten karnim taş keisliyo suyu azalirmi sabah erkenden hastaneye gitmem lazim insaAllah siz ne duusnuyosunuz boyle bisey yasayan varmi hani bardakdan bosalircasina su gelmedi ama belli araliklarla azar azar🙏☹️
[silindi] Nurgul61 illa bardaktan boşalır gibi olması lazım değil canım yavaş yavaş da suyun gele bilir ağrın felan olursa hiç bekleme doktoruna git hemen 😊
kuzeylianne Nurgul61 Eczanelerde amniyon sınıvı olup olmadığını anlayan pedler varmış bu gibi durumlarda kullanılıyormuş. Sanırım bu süreç için almak lazım. 🙈☺️
NisaNur01 Nurgul61 bendede oluyor doktor normal dedi ama bana şar diye suyun akarsa gel dedi kanaman Başlarsa gel dedi birde beş dk da bir sancın olursa gel dedi 39+5 bekliyorum hala kızımı 😀😀
Devran1994 Nurgul61 kasılmalarına dakika tut sıklaşırsa doktora git sabahı beklme rabbim tek seste kurtarsın canım 🤲saglıkla al bebeğini kucağına 🙏🤲
Nurgul61 Devran1994 ah kardesim duan icime su serpti Allah razi olsun zaten korkuda streste var Allahim herkezin gonlune gore versin basda kolayligini 🤲
Devran1994 Nurgul61 senin yerine ben heyecanlandım stres yapma Allah büyüktür dikkat et kendine doğunca yaz merak ederim 🤔kasılmalarına suyun gelmesine dikkat et tuvette çok fazla oturma sürekli gez evin içinde kasılmalar sıklaşınca hemen doktora git
kuzeylianne Nurgul61 Al-Sense Amniyotik SızıntıTest Pedi 3lü Hamileliğin son dönemlerinde amniyotik sıvının gelip gelmediğini önceden haber veren, test amaçlı bir pedtir. Ve Turnusol ped i diye gece de var. Bende gecenlerde denk geldim🙈☺️
Azrabetulunannesi Nurgul61 canım günün güzel erken değil yani su rahim ağzından delinirse direk boşalır üstten delinirse sızıntı şeklinde olur yani o suyundur suyun azalırsa birşey olmaz suyun iki önemli görevi var 1 .bebeği sarsıntıdan korumak 2.bebeğin ciğer gelişimini sağlamak erken bir hafta olmadığı için ciğeri zaten gelişmiştir inşallah sabah gidersin doktora sıkıntı yapma kendine
Nurgul61 Azrabetulunannesi ne guzel yazmissin bacim bunlari bilmiyodum benim iicn onemli seyler ogrendim senin sayende Allah razi olsun dedigin gibi yapicam ☺️🌹🌼
Mumsyyy 36 haftalik hamikeyim, bana doktorum su oyle bir anda gelicek diye bir sey yok az az da gelebilir anlarsin zaten suyunun geldigini ayirt ediliyor idrardan, evde bekleyeyim diye dusunme direk hastaneye gel suyun geldiginde dedi