-Esraa21 ah canım hiç sorma günde 3 lt su icmeme rağmen dudaklar bir yandan suratım bir yandan kabul atıp pullaniyor dudaklarımın kenarı yirtiliyor bol bol nemlendirmekteb başka çare yok ben normalde normal karma ciltler ürünleri kullanırdım şimdi gittim kuru ve hassas ciltler için kremler aldım yüzüme Nivea aldım rossmanda indirimdeydi kuru ciltlee için bir krem sadece yüz için birde neutregena mavi kutu var tüm vücuda el yüz her yere onu aldım yüzüme de aşırı kurursa onu suruyorum suanlik memnunum dudağa blistex iyi diyorlar o neutregena mavi kutuyu vücuduma da sürüyorum ve hergun dalının bebe yağını kullanıyorum karnıma vs biraz da olsa hafifledi kurumalar şükür bol su iç birde mutlaka