Arkadaslar kirk gundur bekledigim test sonucu geldi. Ne cikarsa ciksin Allahtandir. Ama bir kere olsun iyi bir sekilde ayrilmadim hastaneden. Bana anne ve anne adaylari olarak dua etmenizi istiyorum. Rabbim varsa sizinde derdiniz dermaniniz olsun. Allah sukredenleri sukruyle mukafatlandirsin. Cahili ise evladiyla olgunlastirsin. Ama asla evladimizla terbiye edilmeyelim. Gene rabbimij takdiri. Hersey sukur. Dualariniz icin simdiden Allah razi olsun. Hayirli dogumlar. Duvarimda ise son paylastigim sorumada bakarsaniz bilgilerinizi paylasirsaniz sevinirim. Uzun oldu Hakkinizi helal edin.