Dadyy Kızlar bi kaç gündür acayip uyku hâli var uyanamiyorum göz kapaklarim kapaniyo halsizim 33 haftamdayım neden acaba
tgbktszdmr Dadyy canım 29. Haftada mı ne benimde öyle olmuştu ilk aylar gibi meğer demirim düşmüş doktorun verdiği maltoferi kullandığım halde. Doktorum sayısını ikiye çıkardı eski halime döndüm. Bi doktoruna danış istersen
Mavis06 Tahlilerini düzenli yaptırıyorsan sorun yoktur inşallah hormonlardandır bazen vitamin kan eksikleri çok uyku yapıyor her ay baktırmak lazım
Dadyy Daha yenı yaptirmistim maltofer decavit bide devid3 damla kullanıyorum başından beri decavitim iki gündür içmiyorum bitti diye yarın alcam inşallah ondanmidir acaba
Mavis06 Dadyy ben de vitamini içmeyince çok halsiz olıyorum bilmiyorum senin ki ondan mı ama biran önce devam et benim vitamin eksikliğim var ilacı içmeyince gün içinde çok hissediyorum
Dadyy Yarın sağlık ocağına gidicem zaten kan verim bakım ne durumda doğumda yaklasyo korkuyorum değerim düşük zaten doğumda ölürsem diye korkyorm 😔