mlkkk prensimgeliyor ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri ufak tefek kıyafet battaneye gibi şeyler alıyorum hem kıza hem erkeğe gidecek şeyleri ama artık kıyafeti cinsiyete göre alacağım heves ettikçe diğer biberon emzik ateş ölçer nem ölçer gibi ıvır zıvınları alacağım
Buse_00 13 hafta lik olduk… 20. Hafta dan sonra yavaş yavaş baslicam tek saglik olsun herseyi 1 gunde alınır
birprensesvebirprensannesi prensimgeliyor Yani sadece 2 parça bişey aldım 🤭 Ama daha fazla almamak için tutuyorum kendimi birazcık daha vakit geçse 🥰 16+1 olduk🙈
Teacherella1 prensimgeliyor henüz almadık birşeyler,6 ay civari gibi düşünüyorum inşallah kısmet olursa, aşırı hevesleniyorum ama henuz almak istemiyorum
Smy238 prensimgeliyor yaa aynıymışız neredeyse normal devam ederse 8 Temmuz’da dedi bize de bakalım hayırlısı olsun 🥰🥰😘
Emircan Cinsiyet belli olmadıgı için almadım daha hicbirşey erkek olursa bir oğlum var zaten cok birşey almama gerek kalmayacak 😅cinsiyeti bekliyorum 15+5 bugun itibariyle
23101991 17+3 cinsiyet belli olmadığı için hiç birşey alamıyoruz. Gerçi daha erken ama yine de insan hevesleniyor her gördüğüne .. 20. haftada kontrolüm var. Inşallah bu sefer belli olur..