Busravealp 2 şubatta doğum yapacak anneler ve doğum tarihi net olmayan şubat anneleri geliiinn sarılalım💞🙏🏼🤰🏻 Ben çok heyecanlıyım eminim siz de öylesinizdir, hazır mısınız her şey tam mı? Aklınızdaki soru işaretleri nelerdir hadi gelin sohbet edelim❤️
Hatice86_izm Busravealp bizimde ya 1 olacak ya 2 yarın günümü alacağım. Artık zaman gecmiyor gibi geliyor.sabırsızlıkla beklıyorum
Busravealp Hatice86_izm bizim de 1 ya da 2ydi. 02.02 olsun diye doktorumdan 2 şubatı rica ettim o da sağolsun kabul etti☺️
Busravealp Aloneanqel bizim de son gün 2 şubat oğlumuzu bekliyoruz bir tek o eksik🙈 ay bi doğsalar yumuş yumuş bebek kokusu ne güzel olacak yuvalarımıza💞
Busravealp sedefmete benim de normal hamilelik hesabıma göre 10 şubat aslında fakat sezeryan olacağım için doktorum 1 hafta öncesine planladı☺️
Aloneanqel Busravealp ay inşallah sağlıkla kucaklarız yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻 Şuan kaç haftalıksın canım 😊
Hatice86_izm Busravealp bende istiyorum 02.02 ama bakalım doktorumuz ne dicek oğlumda 10.10 sağlıkla dogsunlar
sedefmete Busravealp bende canım normalde 20 şubatta ama bende sezeryan olacağım için 10 gün öne aldı 2. doğumum olacak inşallah 😊
Busravealp Serene001 ama çok güzel 02.02.2021 olacak eğer aceleci davranıp vakitlerinden önce gelmezlerse tabii🙈🙈
aysedemirucar Bzim de 37+0 artık Şubat ortası görünüyor erken ya da geç her an herşey olabilir hayırlsi diyelm
Tubiiko Busravealp biz normal doğum planlıyoruz tam 40.haftam 17 Şubat .. 36+5deyim oğlum artık ne zaman gelmek isterse 🥰🥰 erkek çocukları 40ı bekler diyorlar ama bakalım kısmet .. sağlıkla gelsin yeterki 😍
Busravealp Tubiiko ah ne kadar güzel normal doğum yapacaksınız insallah dogumunuz cooook cok güzel gecer dua edicem🙏🏼❤️ Evet erkeklerin uzun sürüyormuş vakitlice gelsin insallah👶🏻
Serene001 Busravealp aynn nasip sağlıklı olsunlarda gerisi önemli değil 😇 37. Haftamdayım ama hersey çok zorlaştı bnm için 😞 41 haftayı bekleyenler nasıl dayanıyor Allah sabır güç kuvvet versin 🤲🏻🤲🏻
Busravealp Aloneanqel yaa ne güzel denk geldik💞 Benim plasentam rahim ağzında olduğu için kasılmalar kanamayı tetikleyebiliyor. Kasılma ya da kanama başlamadan doktorum 39. Haftadanın başında bebisi almayı uygun gördü
Zynpp17 Aloneanqel gebelik sekeriniz açlık tokluk kac çıkıyor acaba benim de seker var doktor illa sanci gelmesse 41 i bekliycem diyor 🙄
Tubiiko Busravealp evet inşallah çok istiyorum bu deneyimi yaşamak ama sezeryan da olursa hiç sorun değil 🥰 bende size dua edicwm sağlıklı kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah 🥰🥰