RH38 şeker yuklemesinde sekerim ciktiginda bende diyet yapmıştım. Karbonhidratları komple çıkardım diyebilirim. Ekmek ve unlu şeyler, pilav, meyve vs bu tarz şeyleri tuketmemeye çalıştım. Her gün en az 6 bin adım attım ve sekerim düştü. Şu an bir problem kalmadı çok şükür. Bu söylediğim şeyleri kesince normale dönüyor dikkat edince. Benim de en korktuğum insülin vurmakti çok şükür gerek kalmadı