Smyrhcr 36+3 teyiz aşırı bel ağrısı çekiyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı anneler dr gitmeme gerek varmı doğum başlangıcı olabilirmi?
Svmcan Smyrhcr ben 40+4 teyim benımde şuan belim cok agrıyor fakat doğum belirtisi mi bende bilmiyorum 🤷♀️
Betl4201 Bende 39+3 haftalığım iki üç haftadır hem bel ağrı hem bacak ağrısı doğurunca geçecek diyor doktor 🙈 ne zaman doğacak diye bakıyorum artık😅