Daha doğum yapmadım ama hiç göğsüm yoktu bianda aşırı ağrımaya başladı kremim vardı cok yanıyordu aşırı faydası olmadı sonra doktorum da kantaron yağını önerdi önce göğsüme sürüyorum ucu ve kenarlarına sonra buzdolabı poşetini göğüs ucuma göre kesip kapatıyorum üstüne birkaç saat öyle tutup poşetleri kaldırıyorum cok rahatlatıyor. Günde 1 kez yetiyor suan 3 günde 1 yapıyorum yani hatta daha az cunku baya iyi geldi yumuşadılar