Ben daha 1 aylık evliyken bartholin kisti oluştu bende ve daha eşime çekilirken bi anda kendimi çatal muanesinde buldum fakat doktor cok kibardı ve asla canımı acıtmadı sonrasında cok şey yaşadım. Bazıları çatıya bile çıkarmıyor yattığın yerden ediyor muane seni ve doktorunun ekine bağlı ama ne kadar kasarsan o kadar kötü olur sakinleş gevşe İnan korkulacak bisi yok