Sevgiglc Ben çok memnun kaldım. Beklentilerimi karşıladı diyebilirim. Normalden sezeryana döndüm ben, çok panikledim ama ameliyat ekibi o kadar iyiydi ki. Inanilmaz rahatlattılar beni. Anestezi doktoru hep elimi tuttu mesela aklıma geldikçe dua ederim. Doğumdan sonrada çok güzel ilgilendi hemşireler. Emzirme kısmında ne zaman arasak hemen odaya gelip yardımcı oldular, ki ilk dr kontrolünde de gidip tekrar yardım istedim uygulamalı gősterdiler.Onun dışında temizlik vs zaten dikkat ediyorlar. Şu an aklıma gelenler bunlar.