Badebebekkk Eva klinik de ki Şükran Akalın nasıl? Ve doğum için hangi hastanelerle anlaşmalı bilen var mı? 🤗
aylul0 Badebebekkk ben de araştırdım baya memnunlar, instagramda hastalarından ikisine yazdım, ikisi de aşırı memnun olduğunu söylediler. Ben de ilk defa kendisine randevu alıcam
Aynrgkagc Badebebekkk ben şükran hocaya gidiyorum cok memnunum hatta tanidiklarimi da yolladım herkes memnun kaldi muayene ücreti 150 tl dogum hastahane tercihinize gore fiyatiy değişiyor
Badebebekkk Aynrgkagc teşekkür ederim bende çarşamba günü gideceğim yalovadan geleceğim memnun kalırsam doğumumu şükran hocayla gerçekleştirmek istiyorum bu sürecin çoğunlukla ist da ailemle geçireceğim sanırım☺️