Merinosunannesii ne güzel düşünmüşsün canım 🙏🏻Lina da çok hoş çok duyuyoruz ama olsun çok güzel geliyor kulağa🥰 Bizim isimde tam belli değil iki isim koycaz sizin gibi😀eşim Naz olmasını istiyor diğer isminide ben koycam aslında Alya istiyordum ama herkes alya koymaya başlayınca vazgeçtim😀ben tam karar veremiyorum Eliz Naz diye düşünüyorum şimdilik🥰Bade Naz da hoşuma gidio kararsızım hala😂