Sevim21 canım ben 35 yaşındayım 23. Haftanın içindeyim, daha önce kayıplarım oldu sonra yıllarca hamile kalamadım. Tam umudumu yitirdiğim ve bunay test alıp yapmıcam dediğim ay hamile kalmışım. Diyoruz demekki hayırlısı böyleymiş. Bende zamanında çok heves ediyordum okula gelen velilerin bebeklerini seviyordum, benden sonra evlenen arkadaşlarım 2. Leri doğurdu ya da şuan hamile. Her zaman hayırlısını dile inan hiç beklemediğin zamanda süpriz gibi mucize gibi geliyor🥰