EmineIsbilir valla benim ilk hamileliğimde sayesinde anam ağladı gece 5 den öğlene kadar beklediğime yanıyorum burcu aydın boyamaya hrkesin iyi deme sebebi kesinlikle güler yüzü yoksa bi halt bildiği yok nasıl yar doç orasıda meçhul aylarca bana tansiyon hastasısın bebeğin gelişmiycek dedi ve geç döllenme yaşadığımı bile bilmedi beni hiç düzgün takip etmedi aylarca alfamet verdi durdu ben de kullanmadım zaten çünkü biliyordum ki tansiyon hastası falan değilim kapısında onu beklemekten şişip tansiyonum yükseliyordu zaten gergin biriyim saatlerce bekliyordum onun sayesinde bi gün bebeğinin suyu az dedi ve megaya gittim yine tansiyonum panikten yükseldi ve bebeğimin suyuda gayet iyidi ama yükselen tansiyonumdan bir gece yattım 800 tl kadar param çöpe gitti sayesinde.... onca korku da cabası ailem eşim herkes 26. Haftamda suyum az doğurucam bebeği de kaybederiz korkusuyla mahvoldu. Sonra ne mi oldu ben 32. Haftada bıraktım doktoru o dönem davalık olduğu biride etkilemişti beni... ve başka hastaneye başladım bütün usglerim istendi ve aynı gün 2300 gram gelişmiyor dediği bebeğimin 32. Haftada 2805 gram olduğunu öğrendim 36. Haftada 3805 gram 50 cm olarak gelişmiyor çünkü sen hastasın tansiyon hastası dediği bebeğimi çok şükür ki dünyaya getirdim ... böyle canım işte çok iyi dr