10 haftalık hamileyim ama midemde aşırı bir ağrı var yanıyor gibi çok ağrı oluyor erken die doktor ilaç vermiyor. 10 ay önce bir düşük yaptım o hamileliğimde bu mide ağrısı çıktı ve düşükten sonrada çektim ağrıyı doktora gttim ilaç vs verdi işe yaramaddı. Mideden parça alıcaz dediler hamile oldupumu öğrenince yaptıramadm. Şuan çok ağrı oluyor midemde ne yapdıysam işe yaramıyor. Benim gibi olan var mı? Varsa ne iyi geldi?