Yaseminsrvt Şuan 20.haftadayım fakat idrara çok çıkıyorum artık tuvalet ikinci evim oldu resmen. Benim gbi yaşayan var mı ? Birde cinsiyetlerini öğrendiniz mi ☺️
34_21_23 Yaseminsrvt evet bende öyleyim çok su içtiğim için mevsim de Kış ter yoluyla falanda atılmıyor sürekli tuvalet yolu marş 😀
meraklianne1 Yaseminsrvt 18 e girdik ama bende çıkamıyorum lavabodan🙄 kızım olcak inşaALLAH senin ki belli mi😌
esraizmirli Yaseminsrvt ay bende öyleyim yaa namaz kılıcam zor kılıyorum acele acele sanki afedersin altıma yapıcakmış gibi daha abdest almadan önce gitmiştim nasıl geliyor diyorum anlam veremiyorum o derece vallahi 😂
Seda-34 Yaseminsrvt ben de 20 haftalık gebeyim. 13 haftalıkken öğrenmiştim erkek olduğunu. Vallahi benim daha ilk ayımdan beri sık idrara çıkma durumum var gece uyuyamıyorum tuvalet trafiğinden🙈 daha gebe olduğumu öğrenmeden 1 hafta önce gece ve sabah erken saatlerde idarara çıkmaya başlamıştım o gün bugündür artarak devam ediyor 🙈
aeh bende 20 haftalığım tuvalet problemi bende de var. Tuvaletimi yapıp kalkıyorum 5dk sonra yşne sıkışmış hissediyorum. Bazen az hareketle altıma kaçırdığımda oluyor. İlk gebeliğimde de öyleydi. Yapacak bir şey yok malesef
DemirleHayat Ben de öyle gece bile yarım saatte en fazla saat basi tuvalete kalkmaktan uyuyamıyorum erkek bebek bekliyorum 19+4 deyiz😊😁
Esraesra1 Ben 9 haftaligim geceleri 3 kere tuvalete kalkiyorum. Ebeveyn banyosu yok. Tuvalet yatak odama uzakta kaliyor. Tuvalete gidip gelirken uzun yolda tüm uykum kaciyor
ErdemSeda Yaseminsrvt Hele kızlar bide son haftalara girdiginizde görün onu siz 37.ci haftadayım yemin ederim dısarı cikmaya korkar oldum ya psikolojik olarak yada kendim mi oyle hissediyorum napiyorum bilmiyorum bugun bi markete gidiyim dedim evden cikmadn 3 kere gittim ve dsari daha adim atali 5 dk oldu olmadi tekrardn sıkıstıgımı hissettim eve gelene kadar nasil gittim geldim bide bana sorun 😄😄