Kendinizi çok yormamaya bakın. İlk hamilelğimde 20. Haftada aşağıda tanıdı konmuştu doğuma kadarda düzelmedi ve bu sürede gerçekten tabiri caizse full yatarak geçirdim hamdolsun kanamam olmadı ama doğum başlangıcında yoğun bir kanama yaşadım sonrası doğumdu zaten bizde yeri değişmemişti ama belki sizin değişebilir bazen 30 lu haftalarda bebek ile birlikte yer değiştirme yapabiliyormuş. İnşallah sağlıkla sorunsuz bebeğinizi kucağınıza alırsınız