Nursemom35 Kızlar ikili testte çıkan beta-Hcg değeri 50nin altındaysa bebek erkek üstündeyse bebek kızmış diye bişey duydum. Yurtdışında çalışmalar bile varmış. Tutan oldu mu merak ediyorum 🤔
Kadze Nursemom35 yarın ikili test kağıdima bakicam iki sene öncesinin bir kizim var tutup tutmadığını haber veririm bende merak ettim smdi sali günüde ikili teste giricem onun sonucu çıkınca da karşılaştırın bak gece gece meraka düşürdün beni😂
Anne12-3 Nursemom35 bilimsel olarak hiçbir doğruluk payı yok ben doktorlara sordum hurafe sacma sapan bilgiler dediler benimde tutmadı degere göre güya kız ama bebişim erkek 😊😊💙