Gamze5208 Kdk teşekkür ederim ☺️ Gecikmemin olduğu dönem kasılmalar ara ara şiddetli oluyordu. Kese oluştuktan sonra hafif hafif devam edince korktum 🙈
Kdk Gamze5208 bende 7.haftaya girerken tamamen kesildi ağrılar. Forumda konuşurken biri bana çok da sevinme ara ara gelcek o ağrılar yine demişti😂 dediği gibi de oldu. Rahim kendini hazırlıyor büyüyor ağrılar da normal ara ara ağrıların azalması da ❤️