Serapveminikleri Mom26 güzel şeyler duyman dileğiyle cnm 🥰benimde 20 haftam salı kontrolüm var en son 16 da gittim 🙏
Oziozi Mom26 saglıkla gorun..guzel heyecanlar 🥰bu arada 17. Haftamda benımde bıcak batar gıbı agrılarm oldu sag kasıkta gece uyutmadı doktoruma gıttık normal rahım genıslıo dedı uzun suren agrılarınızda mutlaka doktorunuza danısmalısınız 😌
Mom26 aysemersin-- ilk gebeliğim 16 da değilde 20 de başlar hissetmeye diyorlar ben aslında belli belirsiz ufal ufak hissediyorum ya da öyle zannediyorum bilemedim 🤷🏻♀️😅
Serapveminikleri Mom26 çok değişik ağrılarım oluyor halende cnm anladığım kadar herkeste çok farklı 🙄