Gizemisra Kızlar 6 aylık gebeyim suratım akne doldu normalde de vardı ama tek tük şimdi ise akne dolu sizde de varmı öneri verin lütfen .
anneadayi33 Gizemisra benim ilk aylarda oldu geçti sonra kimyasal hiç birşey kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum
annepanda Gizemisra bende olmadı ama her banyoda yüzümu keselerim. Tabi ipek yuz keseleri var onlarla. Kahve telvesiyle ve kil maskesiyle maske yaparım. Kahve pisirince telvesini ziyan etmem ellerimide ovalarim. Cok guzel oluyorr..