birprensesvebirprensannesi esraizmirli 10. Haftada öğrenilmesi baya erken geldi de daha pirinç kadarken şaşırdım sadece🤷
esraizmirli [silindi] niye doktorun tecrübesine bağlı neden öğrenilmesin yani hemen söyledi cinsiyetini görünce ☺️
esraizmirli birprensesvebirprensannesi doktorun tecrübesine bağlı canım bence hemen erkek dedi sağolsun bende o dk kabul ettim erkek oldugunu 😂
[silindi] esraizmirli benim doktorum ananemin doğum doktoruymuş nerden baksanız 60-70 yaşında var ama 16. Hafta diyor 😂
Cereninci esraizmirli yinede hemen kabul etme 12. Ve 13. Haftalarda erkek dediler bize 16. Haftada net olmakla beraber kız ve hala kız 28. Haftayadayız :))
Haticeay Benim 17. Hafta erkek dedi doktor burada cinsiyet tahmin eden biri vardı kız demişti bana 11. Haftada ben kabullenmiştim kızı🙈
Rabismomm4 Benim dokturum 12 haftalık kıza benziyor ama kıyafet almayın değişebilir 15. Haftadayi bekleyelim dedi tereddüt de kaldı kesin birşey demedi
birmelekannesi_ birprensesvebirprensannesi 27 haftaligiz erkek diyorlardi 27. Haftada kiz demeye basladilar kesin olmamakla birlikte