Sevim21 Arkadaşlar catlatma iğnesi kullananlar yardımcı olur musunuz ağrı felan ve asabi oluyor muydunuz ne gibi belirtileri var ben sürekli asabiyim ve çok karin ağrısı kas ağrısı çekiyorum ve akintimda var catlatma igne ’nın 6 günüm yardımcı olur musunuz
anneadayi33 Sevim21 14. Gün belli olur gebe olup olmadığın çatlatma iğnesinden önce kullandığın ilaçlar yan etki yapabilir
Sevim21 anneadayi33 klomen kullandım sadece ve şuan rahim kalınlığı için bir ilaç kullanıyorum onlar etki ola bilir mı çünkü çok nefesim dar herşeye sinirleniyorum ağlıyorum karnım ve belim ağrıyor
Sevim21 Fatime4 bende özellikle eşime karşı nefesim çok dar sürekli patliyorum sabrım yok evde olmasını bile istemiyorum sonra birz nefesim açılınca toparlaniyorum yani 2 3 dk içinde aynı insan değilim sürekli rol değiştiriyorum