Eşimin babası beş yıl önce veffat etmiş ve babasının adını koymak istiyor ama gene de son kararı bana bıraktı bende kırmak istemedim..
Bende Diriliş Ertuğrul izlerken bamsinin oğlu doğunca adına Aybars koymuştu ve bnm çok hoşuma gitmişti. Kimsede duymadım ve kimseye de demedim ilerde evlenip oğlum olursa adına Aybars koycam dedim kendi kendime. Ama bı yandan da Gökalp ismi de çok hoşuma gidiyor Kararsız kaldım 🙄🙄