Ya dikişler 1-2 haftadan düştü benim. Üstelik hem içten hem dıştan bol dikişliydi. Dikiş düşüyor ama 40’ım çıkana kadar kendimi iyileştiğine ikna edemiyordum. 😅 ben ne olur ne olmaz diye 40’ım çıktıktan 1 hafta sonra epilasyon aleti kullandım. Yani zaten doğuma temiz gidiyorsun, çok artmıyor o yüzden.